Pärla

Pärla

fredag 19 april 2013

ellan

Imorgon är planen att vi ska ut i skogen. Dock endast skritt då min jäkla reumatiska kropp och jag just nu ej e vänner. Nåja nog klagat om den.

Tänkte även ta med min lilla digitalkamera som jag letat ett par veckor och inte hittat.  Sen hittade jag den när jag letade efter en annan sak jag förlagt :-):-)

Hehe.

Så imorgon hoppas jag på lite fint väder och massa fina fotografier.
Ska verkligen mysa med finaste ellan imorgon då jag idag snabbt mockade med hjälp av far han fixade även ut hö i hagen och vatten i hagen. Fixade hennes mat och lämnade henne ute till jouren som tar in vid sju tiden. Det var så soligt och fint väder och bästa luvan slängde ut middagsmaten i hagen till henne. Skönt med fint väder så min fina ella kan skrota i hagen å sola när hon ändå skulle vila idag.

Jag har försökt kurera mig och mina förbannade leder så jag imorgon ska kunna ellamysa.

Finaste finaste ellan.

/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar