Pärla

Pärla

torsdag 20 december 2012

Nyskodd

Idag fick pärlan nya fötter. Och snösulor så jäklar skogen here we come.
Jag har ju som sagt önskat mgi en rakmaskin i julklapp. Jag sa att jag inte önskar mig nå mer. Men nu har jag ju kommmit på en sak till jag faktisk önskar mig.
En cykelkorg;-) perfekt nu när jag ska ut och köra. Hhaka fast en i vagnen så man kan ta med vaemt the eller chokld. Och ävenatt det bör eymmas glasögonfodral och typ varmare vantarich sådant lite smått och gott. Haka fast den på insidan av vagnen. Då kan man även ha en liten miniradio om man är ute och kör själv;-)
Värsta grejjen.

Idag blev stallet inge vidare då natten varit rent ut sagt åt helvete då min ena katt för att göra historien kort. Fastnade i gardinen. Får panik sliter loss gardinstången. Försöker i panik ta sig lös. Hoppar upp och våldfågar sig i min platt tv som faller på golvet över katten. Tvnär stendöd. Katten mår bra. Menjag kastade mug upp ur sängen mitt i natten för att försöka fånga tvn. Vilket resulterade att mattan gled uväg. Jag välte landade på min fot som är öm svlld och ävligt ibd. Sen slog jag skallen i vägget.
Så de var bara vackert och ta framkryxjorna och stappla sig till stallet för att få pärlan skodd.

Kollade lite när sandra red flisa. Jisses vad hon gar utvecklats. Så roligt att se.
Sen skulle jag mocka men då bröt jag ihop. Rur att folk är så hjälpsamma och spexiellt en viss flisafamilj. Dom är underbara. Dom mockade jlart  fyllde allt hö och fiskade in köttbullen från hagen. Jag är supertacksan för hjälpen.

Nu är det natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar