Pärla

Pärla

tisdag 22 januari 2013

körning

Här händer det grejjer:-)
mor min och jag har varit och kört pärlan i skogen. Jag är tokimponerad över at hon faktiskt vågade följa med.
Vi for även förbi annakarin och agerade miljöträning för några av hennes hästar.

Så himla kul att morsan vågade följa med ut på körtur.


Jag och pappa har utbrotts säkrat pärlas grind då ponnyskruttet öppnar grinden och pomenerar ut. Och inye nog med det hon släpper även ut hästen som står i hagen mitt emot.

Hon är kanske ett fall för ponny akuten:-)

jag och min far har även har följt med mig på körtur. Vi körde björkslingan och vi fick sällskap av sandra marika malte och bamse.
Mycket trevlig körtur.

Sandra red pärla i måndags. Det gick visst väldigt bra. Superkul.

Igår vilade pärla. Det var meningen att min far skulle komma och höja stakete på ena sidan på pärlas hage. Men han kunde inte då han blev längre på jobbet. Men onsdag ska staketet höjas. Och jag ska ut och köra pärla. Tänkte ta björkslingan.

Utbrotts säkrad hage.

Ute och kör

På väg ut och springa fort i skogen med sandra som pilot
Sen ska hon även få kort frisyr :-) saxen ska fram.

/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar