Pärla

Pärla

lördag 17 augusti 2013

mitt val mitt liv mina hästar



Här kommer lite bilder från mina poahästar. 
Trerummaren som poarna bor i å får välja om dom vill gå in eller ut. Sova i gräset sova i spånet i ligghallen sova i leran. Hästarna får välja allt själv.
Pärla använder sin lösdrift mest.

Detta känns för mig som det optimala boendet för mina hästar.  Min pensionerade fjorda å prilliga pärla som tror hon e arab mer än russ shettis.
Å lillan som vi lånar tycker om lösdriften. 

Min flytt av hästarna var kanske ej det mest planerade då allt skedde rätt fort. Men det är livet på en pinne ....typ.

Men mitt beslut av att flytta hästarna som förövrigt är mitt allt är helt rätt.

Och jag är så glad att det är så fint för mina djur ute i träsk.
Jag mår bra. 
Föräldrar mår bra.
Mina hästar mår bra.

Mitt liv mina hästar mina beslut.
Thats it folks.
Take it or leave it.

Puss puss












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar