Pärla

Pärla

söndag 25 augusti 2013

världens bästa mamma har fotat världens bästa hästar......


Hej. Jag har fått två kort av min kära mor som fotat det vackraste jag har mina hästar med andra ord. Trots att dom är det vackraste jag har å snyggast i världen är dom ju med. Så kan det ändå bli kort som .....tja inte riktigt påvisar denna skönhet som dessa fantastiska djur besitter. ;-) Men man ska inte underskatta korten. Kanske inte får dom pris för bästa kort. Bästa skärpa eller något sådant. Men detta låter väl ej illa. Bästa abstrakta kort.

Bästa tolkning av snabbare än sin egen skugga (lucky loke å jolly jumper) Eller helt enkelt bara för mycket rörelse till en ericsson telefon modell äldre så har lite problem att fota hästar i rörelse inomhus.

  Trots att det lätt diffusa å väldigt abstrakta kort på det vackraste jag har å det jag älskar så ofantligt mycket. Så är jag tacksam över korten då mor verkligen ville fota dessa söta bilder på när grannens barn är å borstar å donar å matar dom med gräs. Å pärlan tyckte det var så skönt att hon gäspade. Så kortet på ella är barn å ella å gräs Medan kortet på pärla är barn som borstar på ponny som gäspar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar