Pärla

Pärla

söndag 1 september 2013

på onsdag den 4september firar jag å pärla ett år.

På onsdag den fjärde september hämtade vi hem pärla. Så vi firar ett år tillsammans hon å jag.

Under detta år har det hänt väldigt många saker i mitt liv i vårat liv.

Både positiva och negativa saker.

Det har försvunnit folk och jag har träffat mycket nytt superhärligt folk.

Allt har sin tid sägs det.

Och det är först nu jag faktiskt fattar vad det menas med.

Jag har lärt mig otroligt många saker om mig själv under detta år.

Och det som känns bäst är nog att jag inte längre är den människan man kan uttnyttja å köra över....då som det gick förr.

Jag har inte ångrat en sekund att pärla kom in i min familj och jag är otroligt tacksam för att jag fick köpa henne av annika och maria.

En fantastisk liten individ med ett hjärta av guld.
Jag mår så otroligt bra av denna lilla individ.

jag har de två mest fantastiska hästar i form av lilla flirtkulan pärla och bulldozer ella.
Mina älskade poar.

Jag har ej kunnat göra något med dom då fotjäveln är gipsad och ska vara det i fyra veckor å tre dagar till :-(

Men en sak är då säker å det är att på onsdag på vår ettårsdag ska jag å pärla uti skogen å köra. Bara mysa bara för att fira ett år tillsammans.

Min älskade poa.
Vi hämtade henne tolv dagar innan min födelsedag och hon är den bästa födelsedagspresenten ever.

Nåja ja ska till träsket på onsdag å sova över till torsdag.

Me like å längtar.

Nu natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar