Pärla

Pärla

tisdag 17 september 2013

Premiärbloggar

Idag premiär bloggar jag från min födelsedagspresent min alldeles egna iPad .
Helt fantastiskt att jag fick en sådan.
Vilken skillnad mor för att blogga från min telefon.

Me sooo happy.

Igår var jag i träsket å firade födelsedag. Och det var en så härlig födelsedag då min senaste födelsedag var rätt jobbig. Massa saker som. Hände under den tiden. Så födelsedagen var ingen höjdare.
Men igår var det så trevligt.
Det var jag å mor å far å corbas å poisarna.

Jag var å klappade å pussade på hästarna. Å av nån anledning  är jag suuuupersugen på att rida.
Ska baske mig fixa en barbackapadd med stigbyglar på å fara ut och skritta med Ella. Så kan mor å far ta med pärla på promenad :)

Sen är jag så sugen på att fara ut å köra pärla .

De är ju inte länge kvar nu tills jag blir av med gipset.

Så nu är jag taggad.

Å om jag köper en sånär barbackapadd så blir det ju bara skritt för oss. Å det tror jag skulle vara väldigt bra för både mig å Ella då jag upptäckte hur bra det var för min rygg.
Å Ella mår bara bra av att få sig lite promenad.

Nåja.

Har inte nå annat spännande att skriva så....

Todiloooooo.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar