Pärla

Pärla

måndag 27 maj 2013

ny grep




Idag har jag shoppsat mig en ny grep. Med putteliten pinndel å långt skaft.
Perfekt för onda kroppar:-)
Ska bara hitta en toklätt liten skottkärra så e allt toppers.

Just nu händer det inte så mycket för mig i stall.

Väntar lixom bara på att allt ska bli klart hemma i träsket så ella å en vän till henne kan flytta dit å lilla flirtkulan pärla kommer till wg.

Jag kan ej rida då jag e skrutt å pärlan går ej att köra där hon står nu. Så allt ligger lixom i träda.
Å jag har ingen lust att flytta om på ella å pärla då det bara handlar om ett par veckor innan flytten till träsket blir av.

Så jag har väl lite sommarlov i förtid kan man säga.
Samtidigt e det bra då jag kommer att vara på topp den dagen pärla kommer till wg.
Å pärlan hålls ju igång då bästa mamman longerar henne så hon får jogga runt. Så det är superdeuper bra.

Jag var å longerade pärla i bara grimma i söndags. Söta ponnyn.:-)

Hennes stubbade man e fantastisk. Hur hög som helst å står fortfarande upp.
Det sägs att en handsbredd man är bra att knoppa.......gäller det även om manen är stubbad;-);-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar