Pärla

Pärla

lördag 18 maj 2013

strålande sol och farliga hönor.

Ella å pärla går näck i hagen nu. 22 grader och strålande sol.

Härligt leriga poar

Jag var ut igår med Ella.  Supermysig ridtur.
Dock stötte vi på en flock med lösa hönor.
Dom var tok läskiga.  Knaspoan.

Annars var det en fantastisk ridtur med betoning på mys.
Köpte ju ett nytt bett till henne. Dock var det lite kort så jag for och bytte det till en storlek längre. 13, 5. Få se om det blir bättre
 Tror det passar att rida på då hon blir lite stark i skogen å mina fingrar är åt helvete. Så jag hoppas att det blir bättre för mig å Ella.

Imorgon har mor båda kusarna å nån dag i veckan tänkte jag åka och pussa pärla näsa.

Idag har jag å ella fått Finbesök av Eva å Ellen.  Vi stod i hagen och borstade å myste. Ella knaprade massssssa morötter å en banan.


Nu natt.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar