Pärla

Pärla

fredag 31 maj 2013

shopping.

Jisses vad mycket snygga saker dom hade.
Å ni vet sådana saker som man verkligen inte visste att man behöver förens man ser dom å då måste man lixom bara ha dom å så tja....ni vet.

Men jag måste ju faktiskt säga att jag är lite imponerad över mig själv då det fanns väldigt mycket som glittrade. Och det är ju inte för inte som min pappa säger att jag har varit en skata i mitt förra liv.

Jag köpte till pärla en grimma i svart å silver zebrarandigt och ett par boots i lila rosa lack :-)

Och så beställde jag en luva i svart med massa bling bling och lite glittrigt silver. Men det fanns ju inte så det var typ tre veckors leverans tid.

Ella fick inget. Hon skulle få en grimmma. Men den fanns ju inte i full :-(

Men den var tokfin så det blir jättespännande när den kommer.

Måste ju hitta ett däckelunderlägg i svart. Så hon matchar:-)

Luvan hittade ett as snyggt pannband till mask.

Och vi körde inte vilse alls:-) när vi åkte dit. Och definitivt inte när vi skulle tillbaka:-)

Toktrevligt dag i toktrevligt sällskap.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar