Pärla

Pärla

söndag 5 maj 2013

uppdaterad






Tja. 
Jag har ju lyckats bli toksjuk och har legat en vecka på infektionsavd på sjukhus.  Nu har jag varit hemma ett par dagar och orken börjar återkomma. 

Tur som tusan är ju att jag har världens bästa Luvan i stallet som lixom fixade allt med Ella under denna tid.  Trots heltidsjobb och sin egna häst att ta hand om. Tusen miljoner underbart jättetack. 

Sen har jag ju även helt fantastiska föräldrar som ställer upp. Det har varit lite knep å knåp för att få ihop två hästar i olika stall att ta hand om. Men allt har funkat bra och tja tusen tusen tack.

Nu har jag idag varit i stallet och kollat på medans mor mockat. Och knotslitarn knotat en häst. Rengjort allt förbaskat hovskägg och borstat på finaste Ellan.  

Har även snackat en massa skit är det inte fantastiskt så säg.:-)

Och testat en sadel på en kuse har jag åxå hunnit med.

Ska ta musses sadel till Ella å se om hon kan ha den. 
Tror dock inte det men värt å testa 
:-)




 Är så less på denna förbaskade gegga lera och allt gryll...
Torka upp NU.









Som sagt finaste Ella i sin tokleriga hage.


Detta är vad jag laddar inför. Ridtur med finaste Ellan och Luva å tant mask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar