Pärla

Pärla

onsdag 6 mars 2013

beställt lite bra och ha saker

Idag har jag beställt från örtagården lite bra att ha saker till pärlan.

Jag har beställt nässlor. Echinacea. Nypon och gurkmejram. Allting på ett halvt kilo.
Pärla ska även få müsli foder orginal från hööks. B vitamin och linfrön.

Pärla är ful i pälsen och allmänt dassig.
Nu när våren är här och pälsfällningen är på g plus att jag och hon nu ska igång så då behöva det lite bra att ha grejjer för att må bra.

Håller inte bara på att förfina pärlas kost.
Jag ska testa ett experiment för mig själv åxå. För att stärka mig och kanske bli bättre i kroppen. Detta är väldigt spännande. Makrobiotik. Det ni.

Detta kommer att bli en helt egen blogg. En dag någon gång.

Nåja.

Idag har mor pärlan. Vilo dag för henne.

/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar