Pärla

Pärla

lördag 2 mars 2013

okry

Mor har tagit hand om pärlan. Trots att hon känner sig opigg. Jag har varit till reuma och sprutat lite leder så jag fick stallförbud... sen är mina rör öite upprörda så det blir jouren idag och se fall jag behöver penicillin.  Skulle inte bli de minsta förvånad om så är fallet.

Hur som haver imorgon kommer anna och lilla nova. Nova ska rida pärlan. Dpy är så söta tillsammans. :-D

Sen taggar jag inför veckan som kommer då jag ska vara frisk. Det ska vara fint väder och vi ska ut och köra och komma igång ordentligt nu. Ska sedan investera i ett bra komplement foder till pärla. Är lite inne på ett müsli foder och b vitamin. Funderar även lite på gurkmejram och nypon då det är väldigt bra för lederna. Samt linfrön.

Nåja.

Ska försöka få upp hennes stamtavla åxå.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar