Pärla

Pärla

torsdag 27 juni 2013

Andy Swärd


Tja bloggen :-)

Jag måste ju berätta om en fantastisk upplevelse.
Jag tycker själv att jag har varit på många föreläsningar i ett väldigt blandat perspektiv av föreläsningsområden. Eller vad man kallar det.

Men detta är långt den coolaste och mest givande föreläsningen jag någonsin varit med på. 

Andy Swärd heter mannen bakom föreläsningen.  Mental coach och det var grymt givande att vara med. Jag trodde ju att det han skulle prata om var något som skulle ge mig mycket i mitt liv som inte är hästrelaterat. Utan mer att lära sig att hantera sig själv på ett sätt i vardagen som gör att min energi den lilla jag har räcker längre och att jag snabbare kan känna igen saker som gör livet lite mer trassligt att hantera än vanligt.

Och så rätt jag hade. På både gott och ont. Det var som att jag steg ut ur aulan och gick ut med nya ögon.
Jag uppfattade saker på ett helt annat sätt än innan. 
Och jag kunde verkligen se var i mitt liv det brister. 
Detta är rätt stora grejjer å nu vill jag kunna kanalisera bort allt som går för att få tillbaka tron på mig själv och må gott i den jag är.

Och jag tänker under inga omständigheter bli överkörd eller utnyttjad igen ...never ever...
Tråkigt för er folket ;-)

Men jag har under dessa timmar lärt mig mycket om mig själv på både gott och ont.  Och jag är så jäkla glad att jag tog chansen att gå på denna föreläsning.
Den var värd varje krona å mer därtill.

Det finns inga omöjliga språng..

Jag fixade i onsdags efter föreläsningen lilla pärla. 
Då det var en lång dag så fick hon vila.
Jag mockade å fixade å borstade av lillan. 
Gav henne middag å matade henne med morötter. 

Och idag torsdag så har min mor tagit hand om pärla då jag kände jag behövde en stallfri dag.

Imorgon ska jag ut och mysa med pärlan.

Fick det översta fotot på Ella och Lillan av mor idag. Dom har gjort poarna redo för regnet.
Finaste ellan:-)

Å så klart på det nedre kortet är lilla pärlan. Min lilla sockerbit.

Nu natt.

/E



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar