Pärla

Pärla

fredag 14 juni 2013

pearl












Se vilka fina härliga å somriga bilder jag hittade på pärlan trots att det var höst när vi köpte henne :-):-)

Verkar det som om jag längtar tills hon kommer å jag kan köra igen :-) 
Å det känns ännu bättre när jag vet hur bra Ella kommer att ha det hos mor å far. Hon kommer att bli drottningen i träsket :-)

Finaste finaste ellan. 

Idag kommer mor å hämtar mig.
Vi åker till träsket så jag får se hur det ser ut.  Om jag kan låta "min" ;-);-) häst bo där:-):-)

Ska bli jättekul att få se hur det ser ut nu när det äntligen är klart.  Så olidligt spännande.

Sen åker vi å handlar och så åker vi till pärlan å fixar henne.
Sen åker vi till ella å fixar henne.
Ska beta med henne.
För imorgon flyttar ju hon. 
Så kul att se henne där hon ska bo föralltid :-)  världens bästa häst världens bästa föräldrar å världens bästa kattskatt på ett å samma ställe. Mitt ute i storskogen:-)

Sen ska far hämta luvas finka å ta till träsk då det är så klart tävlingar i helgen å då får jag ej tag i finkan imorgon om den står där den nu står. Å jag har ingen lust att rida till träsket.
Super duper bästa luva som låter mig låna finka. :-) 
Tack.

Sen på söndag flyttar vi pärla till wg. 
Då ska hon på måndag vaccineras. Och så ska jag be ingela dunka på sulor så hon ej blir så öm i fötterna.
Det blir lite longerade lite tömkörande å sen ut i skogen å mysa:-)

Spännande att släppa ihop ella å lille du. Hoppas verkligen att det kommer gå bra. Håller tummar å tår.

:-) 

Sen ikväll blir det god middag å umgänge med grannar å sy lite tennarmband till en bra film eller nå.

Synd bara att vädret inte är kanon..
Då hade det varit helt perfekt.

Men det känns det ändå som att det är. 

Just nu trivs jag väldigt bra i mig själv å mitt liv.

Och ännu bättre kommer det att bli :-)

Å just det ja.
Ska ju även gå å höra på andy swärds clinic .
Det ska bli super spännande:-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar