Pärla

Pärla

fredag 26 juli 2013

bjuder på lite bilder från idag.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag då det var meningen att jag skulle till träsket och köra pärla å tömköra Ella. 
Men min kropp å jag är inte vänner. Speciellt inte min förbannade höft å fotjäveln.

Dessutom är de typ 100 grader ute å lilla pärlan har  inget skydd i hagen å skugga sig under så.

Men imorgon så ska jag till träsket å sova över. Dock ska jag inte göra nå med kusarna då min kropp behöver vila.

Men vi eller min far med hjälp av mor ska sätta upp pärlas lösdrift å då ska jag vara där å leka lekledare;-) 

Ska fota lite före å efter bilder så det blir spännande :-)

Dessa bilder nedan är skickade till mig från mor å far.
hästarna är vattnade då det varit varmt men lillan ville inte vara med och bli blöt. Så hon fick bara en ordentlig rykt. Ella å pärla verkade dock uppskatta vattnet å myste på. Dom e borstade å matade å betade med hela bunten.

Bästa föräldrar. Kram på er.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar