Pärla

Pärla

måndag 29 juli 2013

päärling

Pärlis nya hus. Med fönster så hon kan kolla in grannarna när dom är å äter gräs på ängen.

Jag vill åxå ha ett hus där.

Känns skönt att ha fått in henne under tak å att hon verkligen uppskattade sin lösdriftshus gör ju saken helt fantastisk. Saknar ponnyskrutt redan å Ellan med en massa. Lillan har jag som ingen relation till då jag inte hanterar henne så mycket då hon bara mest står å myser i hagen å läker sitt ben . Och all marktjänst med henne görs oftast av  mor å far då jag brukar ta ella å pärla. Det räcker aldeles mer än nog på samma dag å motionera å borsta två bestar:-)

 Nåja nu natt.

Tänk när jag kan kalla träsket mitt hem. När jag sitter på min altan i en gungstol å dricker te å kollar på hästar i hagen.

Dream on.;-)

Nu innan det blir för djupt.
God natt.

Fick dessa bilder mmsade till mig av mor ikväll.

Finaste finaste pärlan. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar