Pärla

Pärla

onsdag 31 juli 2013

vem är det som är snickaren egentligen :-)

Pärla hjälper till så gott hon kan i snickrandet.
Men diverse blandade framgångar. Hennes favoritsysselsättning är att stjäls saker ur fars fickor. Trägrejjer som ska fast i lösdriften. 

Jag har ej varit där på länge så hästarna myser med mor å  far. Jag e så jäkla skruttig just nu.
Imorgon blir det reuma å se om dom kan hjälpa mig.

Sen i helgen är det konst i det gröna. Men planen är att nästa vecka ska jag vara vigolant nog att åka ut å tömköra ella å köra pärlan.

Pärla verkar älska sitt hus. Hon har bott in sig där ordentligt. Bra utsikt över ängen å ella å lillan å i lä under tak så det är regnfritt.
Knepig ponny. Shettis russ och fryser som en arab utan päls.....hon är nog inte medveten om vad hon är för ras ponnyplutt.

Byggnationen intresserar även ella å lillan som var tvungen å hålla koll så allt går rätt till.

Mina fina poar. Saknar dom massa massa.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar