Pärla

Pärla

torsdag 14 februari 2013

hjärtasdagsmorötter

Idag är det som sagt hjärtdagen. Närmare bestämt alla hjärtansdag för att vara exakt        
så klart e jag fortfarande halvkrasslig och har inte varit med favoritponnisen sen hon raspade tänderna i måndag.

Jag for till stall med mor. Nördade runt lite för att invänta far. Han mockade och jag hittade bästa flisa familjen. Nördade vidare med dom tills pärla kom in. Pussade på min favoritflirtkula och usch vad jag saknat henne. Hela stallet har jag saknat men såklart allra mest lillan.
Konstaterade att jag måste klippa hennes stubb här någon dag.

Hon pussades lite ner på fick middag och hjärtansdags morötter. Imorgon är som egentligen sista dagen hon inte får ha bett i munnen från tandraspningenboch alla hennes sår  stackars lilla hjärtat. Men eftersom jag fortfarande är ur form får hon vila till måndag. Då är det färdigvilat för pärla och jag ska fan vara frisk då.

Ska på hööks någon dag och investera ett slowfeed hönät då hon typ hetsäter hö. Och sen tänderna raspades så går det ännu fortare:-)

mor har på något sätt lyckats byta kod i överskåpet och det är behov av bultsax. Knäppa lås.

Nåja. Dagen avslutades på waldorf med mor och far. Perfekt avslut på en riktig mysdag.

 nu natt och imorgon ska jag vara frisk.
/ e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar