Pärla

Pärla

lördag 16 februari 2013

shoppat

Igår shoppade jag en ny ryktpåse/väska till henne. Ett slowfeed nät till middsgshöer i boxen. Pälsglans. En liten fånig rosa mankam. Den behövs när jag klipper stubben på henne.

Jag stod och nördade in på ett amigo vintertäcke med 400 grams fyllning. Ett sånt ska hon få. Men jag väntar till nästa vinter då denna vinter är i princip snart slut. För nu ska det väl bli sommar väl :-)

Jag börjar känna mig ganska i form nu. Så nu gäller det bara att stressa långsamt för att börja vara i stallet så jag inte blir sjuk igen. Det hade ju varit onödigt.

Men planen är att vi ska ut i skogen på öåndag. Och köra.

Lite jobbigt är det nu när det är plussgrader hon får så mycket styltor trots sina snösulor. Nåja

Med tanke på snösulor så måste jag ringa och boka skoning.


/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar