Pärla

Pärla

lördag 2 februari 2013

Idag har jag varit på hästloppis. Pärla fick fram och bakskydd i eskadron luddskydd. Hon fick även två hoppschabrak och ett nytt träsn enbart för att jag ville ha pannbandet. Jag har alltid velat ha ett sådant pannband ch nu äntligen har jag hittat det:-)

varit en jättetrevlig dag med trevligt folk.
Jag är sååå nöjd med mina investeringar.

Sen bokades ridhuset. Sandra hoppade all in. Och sedan även pärlan. Finaste finaste. Dom hoppade sockerbitshinder som bara var sockerbitar på högkant. En liten mur. Dessa hinder som kombinationer. En oxer och ett kryss och ett räcke på 90 cm.

Världens finaste lilla pållen.

Imorgon ska hon vila och så även på måndag. Sen ska hon köras resten av veckan utom på torsdag för då ska hon vila.

Den elfte februari ska hon få tänderna raspade.

nåja
Finaste pärlan i sitt nya träns. Lägg märke till pannbandet. Jag bara älskar  det:-)

ärla i sina nya skydd. Sitt nya schabrak och sitt nya träns

Pärla och sandra efter dom hoppat klart.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar