Pärla

Pärla

torsdag 20 september 2012

förkyld.

Jag är förkyld, så typiskt och nu är jag riktigt less. Efter två dagar=)

Nåja tur att jag har världens bästa mamma som stället upp och tar hand om lillan.
Och så klart bästa sandra, som hade henne helt igår så min mor fick vila från stallet.
Dom hoppade lite på planen igår och det gick bra. Dom är så duktiga.
Idag så red hon i ridhuset och där verkade det också ha gått så bra, såg videos och dom är riktigt duktiga med tanke på att hon har ridit henne typ 3 gånger så gör dom framsteg väldigt väldigt fort, och det är kul att se..men fasiken jag vill ju inte sitta här hemma och uggla och kolla videos, nej jag vill ju stå i ridhuset och kolla när hon rider..
Nåja så fort jag blir frisk då jäklar...Då blir det dressyrträning=)

Och så ska jag ju fixa ihop vagnen så den passar prima
Och planen är att jag ska köra henne på tisdag.

För då SKA jag var frisk.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar