Pärla

Pärla

måndag 10 september 2012

Vilopaus.

Idag har det varit en lugn och skön vilodag för både mig och pärlan.
Mockat, bytt vatten i hage, fyllt höpåsar, och snackat lite skit=),

fixat iordning i skåpet och packat ner en massa saker som hon inte kan ha eller inte behöver...typ
TokLoks pannband i strl X full jättestort.
Mias gamla remontrimma i storlek ännu större full
en hjälm, tror inte man behöver 4 stycken.
Hm, 4 pannband till i storlek jättestort
Hennes munkorgsgrimma som följde med som hon inte använt hos dom som hade henne och aldrig kommer att använda hos mig.
Hennes körhuvudlag med tillhörande  =) nosgrimma =)

Men jag vägrar packa ner alla lindor.....
Men jag har ju lovat Luvan att jag inte ska klippa av alla mina finaste lindor för hon påstår att jag kommer att ångra mig=)...och hon brukar ju ha rätt...
men jag ska klippa av några, har bara inte bestämt vilka ännu.
Undra om hon kan ha mina eskadronpaddar?????

nåja, den dagen den sorgen.
hehe

Måste nu försöka engagera mig att hitta en bra vagn till henne.
Jag hittade en superfin gigg som jag vill ha..men hon är lixom pixom sådär några meter för liten för just den som jag vill ha.
Men jag vill ha en fin och välpassande rockard till henne.

Imorgon ska mor min mest troligt ut till henne och fixa, och på onsdag ska vil och inhandla hö, 70 balar. Hello hösnuvan here we come. Vad gör man inte för dessa djur,dessa fantastiska djur.=)

Men förbaskat vad glad hon får en. Lilla pärlan är verkligen en pärla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar