Pärla

Pärla

lördag 29 september 2012

Sandra och Pärlaplutt

Idag har Sandra ridit Pärlan och det gick bra, hon drog någon bock och var pigg, skulle tro att sandra satt och log på hästryggen=).

Det är så roligt att det går så bra när hon rider henne och att dom trivs tillsammans.

Det underlättar så mycket när jag av någon anledning inte kan motionera henne själv.
Vi får ut något av det både jag och sandra och pärla och det är roligt.

Imorgon ska jag till stallet, då är det tävlingar där Pärla står. Så hennes box har lånats ut som tävlingsbox, så hon ska stå i hagen och skrota hela dagen.
Dom har lovat regn, men det vägrar jag gå med på då jag tänkte att jag skulle åka ut på en mysig körtur.

Så jag taggar sol och körning imorgon.

Spöregnar det då blir jag arg.

Nu natt
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar