Pärla

Pärla

måndag 17 september 2012

foton.

fotona blev inte så bra, skyller på min nervositet när hinder är inblandade.
Tacka vet jag dressyr=)
Hur som helst, här kommer lite bilder från gårdagens ridtur .
Sandra och pärlan.

hopp, 

jihaa

hopp

hopp

hm, som sagt, ber om ursäkt för fotografierna 
hoppar.

finaste=)

hm, ska vi hoppa eller springa bredvid??=) lite söta var dom allt=)

klart det var hoppa dom skulle=)

och så klart lite dressyrbilder =)

finaste pärlaplutt

pärlan







så här kom det lite bilder på Pärla och Sandra, det är så kul att se, dom passar bra ihop och Sandra tycker Pärla är rolig att rida och Pärla tycker att Sandra är en bra pilot. Det hade inte kunnat vara en bättre matchning.
Tack Sandra för hjälpen=)

/E

1 kommentar:

  1. Bilderna var jätte bra! :) Jag tycker pärla är en riktigt fin ponny och hon är riktigt rolig att rida. Trovs riktigt bra med henne även fast jag bara ridit henne 2 gånger :)

    Och tack än en gång Emma för att jag får rida henne! :)

    SvaraRadera